Hurghada - Marea Rosie, Egipt

Experienta mea in ceea ce priveste aceasta statiune se rezuma la zona Makadi Bay, unde este cel mai bun recif langa plaja, deci cele mai bune conditii de snorkeling direct de la hotel. Am fost in aprilie si in decembrie, in ambele cazuri apa a fost excelenta.

Alegerea hotelului nu este atat de importanta, intrucat se poate trece pe plaja intre hoteluri si face baie oriunde. Eu am stat la Fort Arabesque si Sunrise Royal Makadi, ambele sunt foarte bune, Fort Arabesque are cel mai frumos si lung recif, un adevarat paradis pentru amatorii de viata subacvatica.



Un lucru important de stiut despre Makadi Bay este ca in acest loc  intrarea in apa se face direct de pe plaja, nu prin intermediul unui ponton (asa cum este in Sharm el Sheikh).




Eu una am vazut peste 100 de specii de pesti (asupra carora voi reveni), printre care si un rechin (!), calmari, caracatite, anemone, meduze, pe langa coralii colorati si alte nevertebrate interesante.









Cum ajungem in Hurghada:

O solutie sunt charterele companiilor de turism (care zboara direct pe aeroportul din Hurghada), iar pe cont propriu, compania Turkish Airlines are zbor zilnic din Istanbul. Pentru transfer de la aeroport la hotel eu am folosit Hurghadatransfer.
 







Se organizeaza si excursii de snorkeling (croaziere), cea in care eu am fost ne-a dus in doua locuri cu recif foarte spectaculos, insa timpul efectiv petrecut in apa (aproximativ 30-40 min fiecare din cele 2 intrari), comparativ cu durata drumului, nu stiu sa spun daca merita.






Mai multe fotografii subacvatice (si nu numai) in:
Portofoliul meu pe Shutterstock
Colectie Subacvatice pe Adobe Stock
Portofoliu Dreamstime

Comments

Popular posts from this blog

Red Sea Species / Specii din Marea Rosie

Zakynthos, Grecia