Sharm el Sheikh - Marea Rosie, Egipt

In Sharm cei pasionati de snorkeling trebuie sa aleaga cu grija hotelul, altfel se pot trezi cu un recif mai mult mort, un ponton exagerat de lung, valuri mari si deci interdictia intrarii in apa.
Eu recomand Reef Oasis, cu un ponton plutitor mic si un recif excelent, dar cu siguranta sunt si alte resorturi bune.




Am fost in aprilie si octombrie, bineinteles apa e mult mai calda toamna. Am vazut in jur de 100 de specii de pesti (inclusiv Napoleon), o testoasa, meduze, anemone si alte nevertebrate colorate, alaturi de corali, iar o data am avut sansa sa treaca un grup de delfini paralel cu plaja.






Spre deosebire de Makadi Bay - Hurghada intrarea in apa se face de pe ponton, deci mai incomod si direct in apa foarte adanca.





Pentru un recif spectaculos merita facuta excursia (pe mare sau pe uscat) la Ras Muhammad, care este rezervatie naturala.






Cum ajungem in Sharm el Sheikh

Varianta cea mai comoda este un charter de la o agentie de turism, iar, pe cont propriu, Turkish Airlines are zbor zilnic direct din Istanbul.




Mai multe fotografii subacvatice (si nu numai) in:
Portofoliul meu pe Shutterstock
Colectie Subacvatice pe Adobe Stock
Portofoliu Dreamstime

Comments

Popular posts from this blog

Red Sea Species / Specii din Marea Rosie

Hurghada - Marea Rosie, Egipt

Zakynthos, Grecia